niedziela, 23 września 2012

O Autorce .

Cześć. Jestem Martyna.
W internecie jestem raczej znana jako Yurika, Zocha, Nocere. : )

Może zacznę od wyglądu zewnętrznego.
Jestem wysoka, kiedyś ciemny blond, potem zielony, czarny, brązowy teraz rudy kolor włosów.
Mówią, że jestem nie dożywiona, ale to tylko szybka przemiana materii.

Gdy mam trochę wolnego czasu to najczęściej piszę opowiadania lub książkę. Czasem rysuję a dokładnie robię szkice. Oglądam anime, czytam książki i mangi. Jeśli chodzi o rodzaj książek to zdecydowanie przeważają fantasty. Ale często sięgam po horrory, książki psychologiczne lub pamiętniki.
Lubię tworzyć, obojętnie czy to nowe opowiadanie, rysunek, czy filmik. Kocham dawać życie, rzeczom martwym, czasem jednak jest to czasochłonne. Także bawić się w komputerze. Dokładniej składać filmiki, robić animację, eksperymentować z grafiką. Mam sentyment do paru seriali, mianowicie "American Horror Story", "Dr. House", "Zaklinaczka Duchów".

W internecie poznałam większość moich przyjaciół, z niektórymi widuję się lub bynajmniej raz ich odwiedziłam w realu. Lubie poznawać nowych ludzi, z ciekawymi osobowościami. Lubię jeśli ktoś ma swoje własne zainteresowania lub poglądy, o których nie boi się mówić. Jest to dla mnie bardzo ważne.

Nie lubię ludzi ślepo dążących za innymi. Jak ktoś robi tzw. łaskę, że coś dla mnie zrobi. Często jestem samotna i nie powiem, żeby było mi z tym dobrze. Nie próbuje na siłę się dla nikogo zmieniać, jeśli już to robię, albo dana osoba jest dla mnie bardzo ważna, albo sama tego chce. Jestem raczej zamknięta w sobie, wycofana z życia innych ludzi. Czasami nie nadążam za niektórymi trendami panującymi wśród nastolatek lub po prostu nie ciekawią mnie one i nawet nie próbuje ich zrozumieć. Lubie się dużo śmiać, ponieważ nie często mi się to zdarza.

Słucham wielu różnorodnych zespołów i gatunków muzycznych. Zaczynając od j-rock'a, k-pop'u, rock'a, hard rock'a, punk'u a kończąc na niektórych podgatunkach metalu. Czasem nawet dubstep'u.

To chyba tyle o mnie. Znajomi nadali mi przezwisko "jeb**e emo" - przez jednego z moich przyjaciół. Ale to już inna historia.

Jak chcesz się czegoś o mnie dowiedzieć, możesz zadać pytanie na formspringu. Na górze znajduję się link.

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować napisz na e-mail : evilzocha@op.pl , lub na gg: 33313006 .

Pozdrawiam cieplutko : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz